Virš 4’500’000 3D spausdintuvų per pastaruosius 8 metus – ir tai tik vienos įmonės (Creality) rezultatai. Spausdintuvų kiekis beprotiškai auga, kaip išlikti rinkoje?
Reikalingas kūrybiškumas. Tačiau kūrybiškumas – viso labo sutapimas.
Kad sutapimai įvyktų, jums reikia: - Praktikos – pasiduokit mokymuisi ir laikui, kurį reikia skirti;
- Mentorystės – ieškokite pagalbos iš žmonių, kurie praėjo dalį jūsų kelio;
- Smalsumo – nagrinėkit tai, kas nežinia, kur veda;
- Eksperimentavimo – miksuokite jau turimą informaciją tarpusavyje;
- Dalinimosi – bijoti dalintis, nes kas nors nukopijuos, didžiausias; įmanomas stabdis, dėl kurio praleidžiame daugybę džiaugsmo;
- Adaptyvumo – nebijokit keistis bei prisitaikyti prie naujų žinių.
Mes turim bendrą nesusipratimą apie inovatyvumą ir kūrybines žmogaus proto galias. Įsivaizduojame, kad kūrybingi žmonės turi idėją ir ją tobulina tolygiai – linijine progresija. Tiesa ta, kad procesas yra kompleksinis. Kūrybiškumas iš tikrųjų atspindi evoliucinius gamtos procesus, kuriuose nežmonišką įtaką turi sutapimai, o jiems reikalingas pagrindas: praktika ir adaptyvumas. Pirmykštis žmogus naudojo savo rankas atsižvelgdamas į situacijas tol, kol jos evoliucionavo iki medžiuose laipioti, o po to įrankius naudoti tinkamų rankų. Ar man vienam atrodo, jog dažnai dalykai sukrenta tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje? Visi taškai ant i. Jei esame pakankamai patyrę (įvaldę keletą skirtingų įgūdžių) ir momentas yra tinkamas, atsitiktinumai įžiebs naujas idėjas ir asociacijas, kurios gelbės naviguoti bei išsiskirti bet kokioje rinkoje.
Pamoka paprasta: Išlikti rinkoje < kūrybiškumas < atsitiktinumas < praktika |