Darbe paminiu, kad vienas svarbiausių 3D spausdinimo aspektų yra tai, kad atrandama galimybė pasinaudoti autentiškais objektais ar vizualizacijomis, kurios kitu atveju nebūtų prieinamos. Pavyzdžiui, 3D spausdinimo technologija gali suteikti šansą paliesti matematines funkcijas išreikštas fiziniu objektu, suvokti mąstelio ar žemės paviršiaus subtilybes geografijos pamokose, o istoriją pajusti tiesiog klasėje, kai 3D spausdintuvu yra gaminami senoviniai muziejų eksponatai.
Pateikiami du pagrindiniai 3D spausdinimo technologijos panaudojimo būdai pedagoginėje veikloje
- Mokymo(-si) priemonių kūrimas – suvokimui lavinti;
- Naudojamų metodų papildymas – procesui tobulinti;
Ties kiekvienu iš jų pateikti pavyzdžiai supažindina su keletu praktinių 3D spausdinimo technologijos panaudojimo būdų. Pastebima, kad visi jie gali būti panaudoti tiek projektinės veiklos, tiek integravimo tikslais.
3D spausdinimas aprėpia labai plačias panaudojimo galimybes ir kompensuoja įvairių priemonių mokyklose trūkumą, nes šiuo atveju jas pasigaminti galima tiesiog klasėje. Mokytojas naudodamas šią technologiją išlieka universalus ir lengvai prisitaikantis prie įvairių situacijų.
Apibendrinant, 3D spausdinimo technologija taps vis svarbesne švietimo sistemos dalimi, suteikdama galimybę universaliai spręsti problemas ir ruošti šiuolaikinius sugebėjimus tobulinančias asmenybes.
Dalinuosi pilnu darbu, kuriame pateikiami praktiniai pavyzdžiai, aptariamos mokytojams reikalingoms kompetencijos ir kt.