3D spausdinimas – rinkoje įsitvirtinęs gamybos būdas: sistemizuotas ir užtikrinantis gamybos atkartojamumą. Įmonės pradėjusios veiklą dar prieš 3D spausdinimo bangą (kuri tarp kita ko jau nurimusi) – klesti. Tačiau svarbu nepamiršti antros bangos įmonių, kurios remdamosi ankstesniųjų sėkmė, kerta kelią į priekį.
Yra 3 pagrindinės savybės, kuriomis išsiskiria sėkmingas 3D spausdinimo verslas.
- Nuolankumas
Subjektyvi ir dažnai paslėpta, tačiau dėmesio verta savybė. Gamintojai vis mažiau demonstruoja sudėtingų, atrodo lyg “neįmanomų pagaminti” geometrijų 3D atspausdintus objektas. Dėmesys perkeliamas praktiškam gamybos technologijos panaudojimui. Tikslas: gaminti klientams svarbias detales, kurios pranoks savo gamybos terminais ir tiksliai atstos įprastas dalis. - Tradiciniai gamybos būdai procese
Tiek 3D klasėje, tiek ir kitose įmonėse propaguojama filosofija: naudoti tinkamą įrankį darbui atlikti. 3D spausdinimas nėra vienintelis įrankis. Jei detalės gali būti efektyviau ir greičiau pagamintos tradiciniais gamybos būdais (lakštinio metalo apdirbimas, liejimas, tekinimas ar kt.) šie būdai vienareikšmiškai turi būti taikomi. - Komunikacija
Idealiu scenarijumi klientas atsiunčia 3D modelį, o gamintojas jį pagamina. Tačiau dažnu atveju šis scenarijus neveiksmingas. Įmonėms tenka atsigręžti į žmogų. Nepaisant to, kas atvaizduojama 3D modelyje, efektyvi gamyba gali būti įgyvendinta tik bendru lūkesčių, prioritetų supratimu. Kliento ir gamintojo komunikacija – vienas pagrindinių gamybos elementų.
Visoms šioms savybėms būdinga viena bendra savybė – kaina. Nuolankumas ir platus požiūris – tai pripažinimas, kad klientas turi teisę rinktis efektyviausią ir ekonomiškiausią gamybos technologiją. O pokalbis su klientu leidžia rasti tinkamus 3D spausdinimo sprendimus mažinti jo išlaidoms.
Visas šias savybes galime laikyti 3D spausdinimo industrijos pokyčiu: dėmesys juda link efektyvumo ir paprastos matematikos.
Parašyta remiantis additivemanufacturing.media straipsniu.
✒️ Daugiau tokio tipo įrašų galite sulaukti savo el. pašto dėžutėje kiekvieną savaitę.
Rašau savaitinį naujienlaiškį, kuriame dalinuosi darbo filosofija, 3D atradimais ir asmeniniais išgyvenimais bei pamokomis.
Kviečiu prenumeruoti