Prekių krepšelis

Skambinti: +370 (648) 09 104

Nemokamas pristatymas nuo 75 €

Maketų nauda parodos metu – Interviu su “PRO BRO Car Wash Systems”

Bendravau su Ieva Bublyte-Babele, PRO BRO Group marketingo projektų vadove, dirbančia su Car Wash Systems prekiniu ženklu. Kartu su ja vykdėme komunikaciją gamybos metu apie reprezentacinių maketų naudą parodoje.

📌 Trumpai aptarėme maketų privalumus, įtaką prekiniam ženklui, užmegztus verslo ryšius bei reklamos efektyvumą naudojant fizinius objektus.

PRO BRO Car Wash systems, Lietuvoje plačiau žinomi kaip atstovaujantys prekinį ženklą “Švaros Broliai”, kreipėsi į 3D klasę su idėja pagaminti automobilių plovyklos reprezentacinius maketus parodai TANKSTELLE & MITTELSTAND trade fair 2023 Vokietijoje.

Kadangi realios plovyklos transportavimas ir galimybės ją demonstruoti parodoje ribotas, maketai tapo puikia alternatyva.

Išsiaiškinę poreikius, priėjome bendrą sprendimą gaminti du maketus:

  1. 36 metrų ilgio plovyklos maketas 1:24 masteliu (1,5×0,25m dydžio) su dangčiu bei apšvietimu;
  2. 15 metrų ilgio integruojamos į degalinę plovyklos maketas 1:24 masteliu (1,5×1,0m dydžio) su dangčiu bei apšvietimu.

Ar maketai veiksmingai atskleidė pagrindines jūsų automobilių plovimo sistemos savybes ir privalumus?

Pirmas dalykas, į kurį klientai kreipdavo dėmesį, buvo maketai. Vizualinis produkto perteikimas apčiuopiamu masteliu buvo tobulas būdas paaiškinti klientui, kaip mūsų atveju per trumpą laiko tarpą įmanoma nuplauti didelį kiekį automobilių.

Šalia maketo rodėme video su plovimo etapais, kuriuos akcentavome ties fiziniu modeliu.

Kaip maketas atitiko jūsų prekės ženklo įvaizdį ir rinkodaros tikslus?

Mūsų stendas parodoje buvo minimalistinis, tvarkingas, o pagrindinė “uoga ant torto” buvo maketai.

Gaminome pačius maketus, dizainu prisitaikėme prie kitos įmonės gamintų parodos stendų bei baldų.

Mes kaip atstovai iš mažos šalies, lygindami save su Vokietija, sugebėjome atrodyti inovatyviai, o maketai sudarė ypatingai gerą įspūdį apie mus, kaip apie prekinį ženklą: inovatyvūs, futuristiniai, žvelgiantys į ateitį.

Iš tiesų, pramonės įmonės tarpusavyje yra ir panašios, ir kitu žvilgsniu nesulyginamos, todėl sunku vertinti reklamos priemones, tačiau dėmesiui, kurį suteikė maketai – mano akimis niekas iki šiol neprilygo.

Nors šioje industrijos parodoje konkurentų įmonės iš techninės pusės mus lenkia šviesmečiais, kalbant apie rinkodarines priemones ir reklamą, jaučiamės judantys priekyje ir išpildę savo potencialą.

Kokių išskirtinių privalumų, palyginti su kita anksčiau naudota rinkodaros medžiaga ar priemonėmis, suteikė reprezentaciniai maketai?

Anksčiau industrijos parodose esu naudojusi el. variklius dažytus skirtingomis spalvomis ir išskaidytais jų elementais, tačiau jie niekaip neprilygo dabartiniams maketams, su kuriais dalyvavome parodoje.

📌 Reprezentaciniai maketai buvo tikrai įspūdingiausia mano rinkodarinė priemonė.

Parodoje dalyvavo apie 280 dalyvių, peržvelgėme visus konkurentų stendus ir gebėjome rasti tik vieną, kuris būtų išskirtinis.

📌 Ankstesnėse parodose mačiau ne vieną dėmesį traukiantį pavyzdį, tačiau jie jį pritraukia dydžiu, kiekiu arba užimamu plotu.

Išgauti optimalų efektą tarp dėmesio ir minimalizmo bei tvarkos yra sunki užduotis. Manau, kad mums pavyko ją įgyvendinti naudojant reprezentacinius maketus.

Ar dėl to, jog naudojotės maketu kaip pardavimų priemone, pavyko užmegzti konkrečių verslo galimybių ar partnerysčių?

Buvo atvejų, kuomet potencialūs užsienio klientai, po parodos mus prisiminė dėl maketų, susisiekė ir šiuo metu vyksta komunikacija dėl tolimesnio bendradarbiavimo.

Kai bendravome dėl kitų metų didesnės parodos “Automechanika” Vokietijoje, parašėme organizatoriams, prisistatėme ir jie iš karto paminėjo, kad “taip prisimename jus, turėjote 3D maketus”. Galiu patvirtinti, kad maketai tikrai prisidėjo prie žinomumo bei įsimintinumo skatinimo.

Įmonės dažnai renkasi konservatyvius sprendimus parodų metu, o tos, kurios pasirenka šiuolaikiškus, inovatyvius būdus, savaime išsiskiria, ypatingai tradicinėse industrijos parodose.

Kaip jums sekasi apjungti virtualias rinkodaros kampanijas su fizine produkcija?

Anksčiau naudojome virtualias 3D vizualizacijas savo produkcijai viešinti, tačiau rezultatai buvo ypatingai prasti. Pakeitėme mūsų strategiją ir pradėjome naudoti tik “gyvus” vaizdus: pastatus, žmones, produktus. Įsitikinome jų veiksmingumu ir planuojame reklamą ateityje, kurioje šimtu procentų naudosime tikrus plovyklos maketų modelius, o ne virtualias vizualizacijas.

📌 Reklamos efektyvumas naudojant realius objektus bei žmones tiek paspaudimais, įsitraukimais, srautu į puslapį bei kaina ženkliai lenkia reklamą, kurioje naudojamos tik virtualios vizualizacijos.

Iš vartotojo perspektyvos, virtualios vizualizacijos neteikia tiek pasitikėjimo, kiek gali teikti realus objektus ar jo maketas.

Esu dėkingas Ievai už ypatingai sklandžią komunikaciją gamybos metu ir bendromis jėgomis pasiektą puikų rezultatą!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *